Wzmocnienie marki dzięki filmom korporacyjnym

By | 6 października 2016

Obecnie istnieje wiele różnorodnych sposobów, aby marka zbudowała silny wizerunek na rynku i dotarła do dużej ilości odbiorców. Nie wystarczy już, jak kiedyś, mieć prostej strony internetowej z opisem świadczonych usług, danymi firmy i numerem telefonu. Niezbędne minimum to przynajmniej prężnie prowadzony profil na facebooku i często aktualizowane konto na twitterze. Niejedna firma posuwa się o krok dalej, sięgając po takie rozwiązania jak skrupulatnie zaprojektowany pod kątem strategii profil na instagramie, blog ekspercki prezentujący darmową merytoryczną treść czy produkcja filmów korporacyjnych na potrzeby firmowego kanału na youtube mającego na celu przybliżenie klientom działalności firmy. Dziś sam tekst to za mało aby zdobyć i zatrzymać uwagę odbiorcy.

Dopiero materiały wizualne i audiowizualne są w stanie przyciągnąć potencjalnego klienta i zainteresować go tym co dana marka ma mu do zaoferowania. Poprzez grafikę lub film kreujemy pewne wyobrażenie, które kiełkuje w głowie klienta tworząc odpowiedni wizerunek naszego produktu lub usługi. Nie sposób za pomocą samego słowa pisanego przekazać tyle ile jest w stanie powiedzieć nam o marce ruchomy obraz i odpowiednio dobrany do niego dźwięk. Odpowiednio i profesjonalnie przygotowany materiał udostępniony we właściwych kanałach dystrybucji jest niemal gwarancją rozgłosu i zwiększenia zainteresowania wokół danej marki, której film dotyczy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *